mom5445 Ya bizde bı sıkıntı çıkmadı şimdiye kadar başta yengem ve halam bezden pasta yqomislwr içine ufak tefek hediye koyarak yengem alamanci olunca Prima yapmış halam Molfix yapmış bende sleepy almıştım 1-2 numara stokculuk tabi onlar gelmeden önce 😂 Prima ile başlayıp sleepy le devam ettik sonra geri primaya döndük sonra sleepye döndük şimdi Molfix e geçtik o bitince bunu deneyeyim bı bakalım beyzanın popo da alıştı çok şükür pişik falan olmadı da bebe bu kadar değişime maşallah 😂😂😂