Ben bir kutu kullandım, başlarda iyi geldi gibi düşünmüştüm ama sonra bir fark göremedim. Bir daha da almadım. Doktora da gittim bunun için. Hamilelikte bir yıl dökülmeyen saçların şimdi dökülüyor öyle düşün, bu bir süreç demişti. Ne yaparsan yap dökülecek demişti. Ben ısrar edince bir şampuan tavsiye etti ama faydası olmadı. 10 aylık bebeğim, hala dökülüyor.