Merhabalar bebeğim 4,5 aylık aptamil mamaya geçmeyi düşünüyorum sadece mama ile besleniyor. Kullananlar yorum yazabilir mi bu aylarda sonra gaz sorunu olmaz diyorlar gazlı bir bebek değil normalde. Aptamili denemek istiyorum ama kullanmaktaki tek çekincem gaz yapması