Katun 2 kere ameliyat oldu. Once ışın tedavisi oldu. Tümör yayılmıştı, birinde burnundan girdiler beyine diğer sefer ise kafatasını açıp öyle ameliyat ettiler. 8 saatten fazla sürdü ameliyati. Doktorlar dediki ya felc kalir ya gözlerinden biri gider tabi bunlar en iyi ihtimal diğerlerini soylemeye dilim varmıyor bile. Cok şükür amleiyattan cıktı ne gözünü kaybetti ne felc kaldi. Cok sukur iyilesti, ama tabi ömür boyu kullanacagi igneler, ilaclar… o ilaclari sürekli aldığı icin yan etkileri. Suan çalışamıyor ama olsun buna da bin şükür. Ameliyat olurken ben 2 yasindaymisim. Şimdi 24 yaşındayım. Babamin elbette sıkıntıları oluyor ama dedim ya buna bin şükür.