Hanımlar merhaba… biz şuanda 2 ay 25 günlüğüz
üc gündür geceleri uyku haram diyebilirim saat başı kalkıyoruz ağlaya ağlaya.. hatta Ciyak ciyak
gün içerisinde de uykumuz 1 e düştü benim kucağımda uyuyor… elleri hep ağzında hep huzursuz mızmız oğlum, mememi zoraki aldırıyorum korkuyorum resmen meme reddine alışacak diye
Hafta doğum oldu . 40. Haftama göre hesaplandığında daha bir hafta gözüküyor atağımıza
.
haftamdan olarak hesaplandığında suanda atak döneminde gözüküyoruz,, ve malesef üst sağ sol iki damağımız da çıkmış diş çıkartacağız daha çok erken ama malesef öyle,,,
bu bahsettiklerim sizce atak döneminde olduğumuzun mu yoksa diş çıkaracağımızın mı belirtisi uykusuzluktan bayılmak üzereyim 😵💫