Gulsenck https://www.hizliresim.com/52kpmtm Kızlar bakarmısınız bebeğimin ensesinde,çene altında ve kulak saç diplerinde kızarıklık var ve sürekli kaşıyor kortizonlu krem kullandım doktor verdi geçmedi ne yapabilirim bu şekilde olan var mı?
Kardi_13 Gulsenck Benim kızımı da öyle oluyor terledigi zaman ben Dalin pişik kremi veya az birşey zeytinyağı sürüyorum hemen geçiyor
Gulsenck Kardi_13 zeytin yağı denemedim duş aldırdıktan sonra onu da deneyeyim bebanthol kullandım ama sonuç alamadım dalin derken şampuan mı bebek yağı mı kullandınız ?
Kardi_13 Gulsenck benim kızımda Bepanthol ise yaramadi Dalin marka pişik kremi var ondan sürüyorum zaten terden oluyor büyük ihtimal