Kattyperryy Biz 4,5 aylıkken başladık reflüden dolayı. Sabah ara öğün ve akşam olarak veriyordum. Aralarda mama yiyordu. Şimdi 7.aydayız mamayı istemiyor öğürüyor ve şu an o kadar zorlanıyorum ki 2 saatte bir benden ek gıda istiyor. Yandım vallahi. Bunu kendi tercih ediyor. Yani bi düzen oluştursakta bebeklerin aylarına göre değişimleri oluyor. Ayak uydurmak zorunda kalıyoruz.