Fenty Asya_aslnyrk2920 Bu kadar silik çizgiye yani çizgi demeye şahit lazım hamileyseniz daha da bir şey demiyorum. 😂
MMommymomm Fenty tam da bu kadar silik bir çizgiyle yumurtlamadan 13 14 gün sonra hamile olduğumu öğrendim. Beta hcg değerim 45 di 😊
Balkizlarim Fenty Bunlarda Fenty bunlardaki nasıl göz ben anlamadım. 😂 🤚 Soruyor söylüyorum yoksada yok diyorum bir sürü hamilelik postuna cevap verdim
Fenty Balkizlarim Ben negatif diye iddiaya girerdim de şuan durumum müsait değil çünkü bu teste gebelik yok bana göre. 😂 Yada kör oldum.
Balkizlarim Fenty Gözüme kadar da yapılmaz iddalik da birşey yok rabbim vermişse olur yani inşallah belli olurda yazar geri 🤚🤚
Mommysharkdoodoodoodoo Çizgi mizgi yok arkadaşlar uydurmayın ya. O çizgi dediğiniz şey zaten kitin altında idrar yapmadan önce de görünen bir çizgi. Hamile olsa iyi kötü dağınık gibi çıkardı pembelik. Hamilelik görünmüyor ama emin olmak istiyorsanız kan testi verin