4 ay 8 günlüğünüz bende diyorum bu çocuk geceleri mışıl mışıl 5 saat uyurdu şimdi 1 2 saatte kalkıyor tekrar uykuya geçmesi zor oluyor anca ayakta sallamakla o da bana hiç bi iş yaptırmıyor bu aralar ne uyku uyuyabiliyorum ne bişey yapabiliyorum yıprandım ya.. Bu böyle sadece bi ay sürer inşallah negüzel rutinimiz vardı şimdi mızmız mutsuz devamlı ayakta gezmek isteyen oturtunca kalkmak isteyen bi bebeğe döndü.. Ne diyim sağlıklı olsun da bu günlerde geçer inşallah..