Merhaba hanımlar. Kızım dün yam 11 aylık oldu. Şu bir haftadır ne yaptıysam uyumak istemiyor. Deli gibi uykusu var sabah uykularında da sıkıntı yok 2 uyku yapıyor ama akşam en geç onda kendi kendine uyuyup kalan bebem şimdi sabaha kadar oturayım diyor. Sallayayım diyorum kendini yere atıyor onu eledim. Emerek uyusun diyorum emerken gözüme bakıyor kapatmıyor gözünü. Ellemeyeyim yine kendi kendine uyusun diyorum tam uyuyor yatağına bırakıyorum ben geri salona girmeden ayağa kalkıp ağlamaya başlıyor. Valla ne yapacağımızı şaşırdık ağlamasa tamam otursun diyeceğim gözleri kızarıyor uykusuzluktan ağlıyor içim gidiyor. Normalde hiç ağlamak nedir bilmez sinirlenince bile ıh ıh der sadece ama bir haftadır bir şeyler oldu ne yapacağım bi akıl verin bana. Zira uykusuzluktan bayılıp kalacağım bir yerlerde