Liliyy Kızlar doğduğundan beri kanepede oturduğumuz odada gecede beşiğinde yatıyor acaba doğru bişey mi hepmi beşiğinde yatırsam Siz nasıl yapıosunuz
ogr_anne93 Liliyy Doğduğundan beri anne yanı beşiğinde yatıyor. Beşik tekerlekli olduğu için bazen salona da götürüyorum
Lulemom Liliyy 1.5 aya kadar gündüzleri salonda koltukta, geceleri odada benimle yattı. Sonra da gündüzleri de hep odada beşiğinde yattı. Geceleri hala benimle yatıyor. 4 aylık olacak. Dönmeye başladığında geceleri de beşiğine alıcam.
nelmali Liliyy nerde bulduysa orda yattı benim kızım berjerde kanepede beşikte yerde kırkı çıktıktan sonra yer değiştirmeye başlayıp kendini koltuktan atmaya çalışınca minik bir beşik alıp onda yatirmaya başladım gündüzleri su an anakucaginda uyuyor mesela ama akşam olunca beşiğinde uyumak istiyor odaya götürüyorum 😊
Ipekhanim Liliyy BeNde aynı Şekilde yapıyorum daha çok küçük odasında tek başına bırakmak istemediğim için yapıyorum. Biraz bütün beşiğinde yatiricam sürekli
Evrim1906 Liliyy bende öyle yapmıştım canım gündüz salonda kanepe de gece anne yanı beşikte yatıyordu evin her yerinde yatır bence hem gürültüye alışsın hemde yerini yadırgamadan her yerde uyusun
Ecemmclk5353 Liliyy doğduğunda evde küçük beşik aldım salon içim ayrı oda için ayrı beşik akşamları beşikte gündüz salondaki beşikte uyutttım ben hep