Elifcik aliMommy enfeksiyondan dolayı oluyormuş bizim de geniz eti şişmişti ve bademci iltihabı vardı o dönemde ağız kokusu oldu
Busragokceberra aliMommy Agiz kokusu dışkı da olan bir mikropdan dolayı olurmus dahiliye söylemişti ilacı var kullaninca geciyor
1Anne1ogul Benim oğlum 2 yaşındayken olmuştu dişçiye görürdüm ağız yoluyla olan bı hastalık olmuştu. Yani basit birşey değil. Yani cips yedi cips koktu ise normalde içten gelen kokuyu önemseyin.
barbarosunannesi aliMommy bizimde kokuyordu dişlerini fırçalama başladım macunsuz olmasına rağmen geçti inşallah böyle biseydir