sonerayse fisher price deluxe almistim bebegim iki aylikti.. piyanodan anlamiordu rastgele ayaklarini vuruyordu ama sallanan oyuncaklarla baya oyalaniyordu.. su an 6,5 aylik.. piyanosunu soktum yere koydum.. yuzu koyun durup elleriyle vuruyor.. pili bi de cabuk bitmese daha iyi olcak ama ben cok memnunum