Beliz22 Sabah ilk emzirmeden sonra yarim tablet paxera 30. Mg alıp 9 saat emzirmiyorum gündüz ek gidayla devam ediyorum kizima. Kizim 11 aylik olmak üzere, Yine de bir zarari olur mu ? Psikiyatrist kontrolündeyim ama yine de kafama takılıyor..
Balkupum2505 Beliz22 bende kullaniyorum ayni ilacı doktor verirken emziriyomusun diye sordu emzirirsen başka ilac verecegim demisti.. emzormedigim icin o ilaci verdi.. siz soyledinizmi emzirdiginizi