Merhaba hanımlar. Artık çok yoruldum. 2 ay 27 günlük bebeğim de aşırı kusma var. Kaç doktora gittik normal dediler. En Son geçen hafta devlete götürdüm ve 1 hafta enfeksiyon dan dolayı hastanede yattık. Damardan antibiyotik tedavisi verdiler fakat eve gelince yine arttı kusmaları. Farklı bir durum var sanırım. Gerçekten iyi bir doktora götürüp ne var ne yok öğrenmek istiyorum. Çocuğumda bende aşırı yorulduk kusmalardan. 3 aylık olacak daha 5 kiloya ulaşamadık. Günde 6 7 kere kıyafet değiştiriyoruz. Doktor tavsiyelerinizi bekliyorum. Özel devlet farketmez.