Belinayyy Balbebek_Egemen ikisinin tam ortasiymis canim emzirdikten 1 saat sonra verilcek 1 saat sut verilmicekmis ben baska kullaniyorum ama kullanan arkadaslarim oyle soyledi
MuhammedAmine Belinayyy bende sidefer kullandım zaten doktorumun tavsiyesi ile siz yanlış anlamışsınız
Belinayyy MuhammedAmine 6. Ayda baslicaz diyince sasirdim biz daha 4 ayligiz da onu belirtmeyi unutmusum
Sabriyeilke Balbebek_Egemen ek gidaya gectik malum onun yerine kan yapici seyler veriyorum normalde ebe 1 yasa kadar demisti bizde 9 ayda biraktik yani 25 gu filan oldu birakali
AliEgem Bana emzirdikten yarım saat sonra gecsin öyle ver dedi bende emziriuorum 30-40 dk sonra veriyorum ve üstüne 40 dk daha bekleyip emziriyorum
MuhammedAmine Belinayyy doktorumuz böyle söyledi bende kullanmaya başlamıştım sonradan bıraktım ama çoğu doktorda 4. Ayda başlatıyor doktorunuza güveniyorsanız problem yok