esrasrg 3.5 ay kabus gibiydi alerji gaz sancısı 4.ay ile birlikte hersey yoluna girmeye başladı, şuan 5 aylık neredeyse ve tam düzende hersey.
3,5 ay ağlama krizleri saatlerce ayağımda sallama uyumama aynı sizin gibi sürekli emme bırakınca uyanma neredeyse delirmek üzereydim aşırı sinirli ve agresif olmuştum ama şimdi pamuk gibi bir kızım var 🌼
Bir de uyumasini aynı saatlerde yapmaya özen gösterin rutine binince sizede kolaylık oluyor. Misal akşama 6da uyanması gerekiyorsa ve uyanmadiysa ben uyandırıyorum ki diğer uykusuna yine saatinde geçmek kolay olsun.
Ama sizin için daha erken tabi bende hiç geçmez sanırım benim çocuğum karakteri böyle derdim ama düzeliyor çok şükür 🥰