Kızlar merhaba,
Lohusalıktan beri adet görmemiştim. Martta doğum yaptım 2 gün öncede adet görmeye başladım fakat kanamam çok fazla var. Yarım saate ped doluyor ve taşıyor. Gece boyunca 4 bebek bezi değiştirdim hepsinde de üstüm başım kan olacak şekilde. Bu durumla karşılaşan var mı? Yoksa anormal bir durum mu?