Azizinannesi2 bacım herhalde bu sene hastalık senesi bi türlü iyi olmuyor çocuklar yaa, benim iki büyük doğum yaptım yapalı 1 hafta iyilerse iki hafta hastalar antibiyotik bile kullandık o kadar iyi bakmaya çalışıyorum ki yinede hastalar hep, bebeğe de bulaştırıyorlar ister istemez, eşimde okula gidip geliyor öpmeyin yaklaşmayın desemde aynı evin içinde hava yoluyla bile bulaşıyor şaştım kaldım valla, anlayacağın hepimiz aynı durumdayız