Milasmom Anne sütü saklama kabi veya poseti hangisini onerirsiniz e bebekte poset de var biberon seklinde veya bardak seklinde kaplardan da var bilemedim hangisi daha kullanisli olur. Kullananlardan marka onerisi bekliyorum.
Egemm Milasmom Kesinlikle poset cok rahat koy sütünü dondur sonra cıkart ve koy biberona at poseti fiyatı uygun ama saklama kabı yıka temizle zor yani ve fiyat olarak pahalı
Gecesmom Ben birçok marka denedim gereksiz pahalılarını da . Ama baby&me gayet güzeldi fiyat olarakda uygun pahalı olanlara hiç gerek yok