Merve-miray 2Prensannesiyim 1.sınıf aşısını 4 yaşa indirmişler. Ben geçen ebemize sormuştum. O söyledi 🙂
aysesenucar 2Prensannesiyim 1 sınıf aşıları 4 yaşa indirdiler. Ben buna şüphe ile bakıyorum bebeklere güya yanlışlıkla yapilan asilardan sonra indi yaş.
2Prensannesiyim aysesenucar evet bana da değişik geldi de ne biliyim 1 sınıf aşısının 4 yaşındaki çocuğa vurulması ne kadar doğru