Mdmd bunun için ekonomi profesörü olmaya gerek var mı? Geçen yılın aynı dönemine göre dolar yüzde yüz arttı yani bu şu demek bu yılın başında yaklaşık 380 dolar maaş alan biri şu an 190 dolar alıyor. Ayrıca sıvıyağ da iki katına çıktı. Yani gıda fiyatları dolar artışı ile paralel gidiyorken senin maaşın eriyor alım gücün düştükçe düşüyor. Kehanete gerek yok. Şu an zaten asgariye yüzde yüz zam yapsalar bile bu bir iyileştirme sayılmaz.