Merhaba, dün bebeğim 4. Ay aşılarını oldu. Şuana kadar hiç bir asida ateş çıkmamışti. 37.8/ 37.9/38 civarlarında geziyor ateşi. Surkeli ağlıyor. Burnu akıyor, tıkalı. Dün gece içtiği mamasını olduğu gibi geri çıkardı. Acile götürdüm devlet hastanesine - bulunduğum yerde başka bir hastane yok- doktor bana “ben cocuk doktoru muyum” dedi. Burasi benim sabrımı fena halde zorluyor.
Bugün randevu aldım götüreceğim. Benim yapabilecek tavsiye ettiğiniz bisey var mı?