Sulebrk Kızlar oğlum gece 1 bazen 2 kere kalkıp biberonla süt içiyo 2 yaşına girdi bu durumu nasıl bıraktırabilirim dişlerine zarar yani emzik emiyo ama kendi uyuyor yatağında sallama vs yapmıyorum
bozobeydrk Sulebrk 2 yaş için gece beslenmesi çok değil mi? Benim oğlum 11 aylık doktor şu an için sizin dediğiniz gibi öneriyor, 1 yaşından sonra kesebilirsin dedi. Gündüz çok yemiyor mu?