Bedsssss 3 aylık oğlum 38 günlükken grip oldu ve irfan hırıltı kaldı doktkra gttgmde burnu dolunca aspiratör ile çekin dedi bska bssey vermedi ama şuan hiriltisi arttı sizce nrmal mi sadece hırıltı var burjnlarnids devamlı temzliyorm
EflinSultan Bedsssss benim de kızım 2 ay 23 günlük hırıltısı ve balgam için götürdüm doktora maalesef ki bronşit başlangıcıymış hava verdi bugün havaya başlıcaz sizde biran önce götürün bence