Kızlar merhaba 4.5 aylık bebeğim var 2 aylıkken süt alerjisi çıktı kakada kan ile. Yüzde egzama vs hiç olmadı. Köpüklü kanlı mukuslu kaka. Diyet yapmama rağmen kan hiç kesilmedi. Yeni bi doktora gittim bende oda bize probiyotik verdi KHALE LABS adında. Kullandığım günden itibaren kan kesildi. Hayret ettim.. o kadar alışmışım ki kan görmeye inanamadım🥲 ama hala sancılarımız sürüyor. Özellikle gece uykusunda bacaklarını karnına doğru çekip kıvranıyor. Uyanmıyor da gözleri kapalı şekilde.. ama sanki probiyotikten önce bu kadar değildi sancıları. Bu durumu yaşayan anne var mı?