ozlemm47347 Kızlar 2 aylık bebeğim gün içinde sık sık öksürmeye başlıyor çok korkuyorum 2 aylık bebek öksürük normal mı yoksa hastaneye götüreyim mi ateşide yok bilgisi olan var mı acaba
Elifinannesiiiiiiiiii ozlemm47347 doktora götürün ciğerlere inmeden müdahale edilsin biz iki kere bronşiolit olduk hiç ates yoktu
arzuublm ozlemm47347 benim kızım 4 aylık öksürüğü vardı aşıdan sonra kötüleşti doktora götürdüm kanın da enfeksiyon çıktı ihmal etmeyin derim ben