Anneler 8 aylık oğlum var. Maşallahı var aşırı hareketli. Emeklemeye başladı ufak ufakta sıralamaya çalışıyor. Erkek çocuk olduğundan mıdır nedir nerde tehlikeli iş var orda bu küçük adam. Öncesinde ne güzel kitaplara oyuncaklara bakıyordu. Şimdi nerelere tırmansam kumandayı nasıl kemirsem onun derdinde 😅😅 sizde durumlar nedir neler yapıyorsunuz