Çizgi film izletmek kötü bir şey degil biz de TV de cizgifilmlerle büyüdük önemli olan ne kadar izlediği. Sabahtan akşama kadar çocuğunun eline tablet veren ya da TV nin önünden ayırmayan aileler var bu çok yanlış. Günde belli saatlerde 1 saati geçmeyecek şekilde cizgifilm izlenebilir bebeği de eğlendirir. Görsel olarak farklı şeyler öğrenir