Ucansupurge mesela bebeğim aşırı yüksek sesli köpüklü kaka ve gaz yapıyordu , relaktaz ve laktaizm kullandık 5 6 kutu. Önce iyi geliyor gibiydi sonra hastanede yatıyorduk 3 gün verme bı dediler vermedim bı rahatladı bebeğim şok oldum hemen bıraktım.hatta yeniden verelim bida deniycez dediler anlattım kullanmak istemedim anne bilir bebeğini tamam dediler.veren doktor 6 aya kadar kullan demişti . Gaz damlaları genelde kabız,bazen de ishal yapabiliyor mus. Belki bebeğinize iyi gelmedi. En iyisini anne takip ederek bilir.