balprensesi benim 5 yaşındaki kızım da domuz gribi oldu test yapmadı ama zaten hiç böyle geçmeyen ateş görmemiştim,inandım o yüzden. Sadece antibiyotik kullandım ama ayrıca verdiği enfluvir diye grip ilacına güvenip kullanamadım. Dün antibiyotik şişesinin dibini gördük,gece yarım saatte bir kalkıp hala ateş ölçtüm düşünün. Günlerdir ateşli. Sanırım bugün düşmüş gibi Allahım öyledir inşallah. Size de çok geçmiş olsun. Ha evde 8 aylık bebeğim de geip öksürük ateş onda kanda enfeksiyon çıktı büyük kızımda kanı temiz. Aynı ortamda farklı hastalıklar nasıl oldu anlamadım🤷♀️