Günaydınlar 🤗 kızım 2 yaşında önceden grip olurdu ama bu kadar değil biz temmuz ayında ikimiz çok ağır grip geçirdik belkide korona tes negatif çıktı o hastalıktan sonra kizmdq sanki birsey kaldı ufacık burnu ususun yada hapşursun hemen Kuru öksürük nefes alamama başlıyor sanki içinde birsey var ufacık birsey de yine başlıyor normalde ateşlenirdi 2 gün oldu hasta olalı çok şükür ateşi yok ama öksürük ten uyuya miyor başına gelen böle birsey var mi devlete götürdüm birseyi yok dedi ilaç verdi yolladı eşime özele gidelim birsey var diyorum kızımızın birseyi yok her yer hastalık zaten iyice hasta etcen diyor ama anneler evlatlarını bilir yani