4 aylık kızım 2 buçuk aydan sonra süt alerjisi dedi doktor. Vücudunda döküntü eklem ve boğum yerlerinde egzama vardı. Süt ürünlerini tamamen kestim paketli ürünlerin hiçbirini tuketmiyorum. Eser miktarda süt ürünü içerecek hicbir şey de tüketmiyorum. Dana ve kuzu etini kestim. Yumurtayı da aynı şekilde. Geri alan kuruyemiş, domates, tahin vb gıdaları da kestim. Vücudundaki döküntüler geçti ancak kakası hala sümüklü asla düzelmiyor karnı sürekli gurul gurul ne gece uykusu var ne gündüz. Yenidoğan döneminde bile gaz sorunu yaşamadım onunla Ne yapacağımı bilmiyorum. Ayıla bayıla içtiği sütün onu bu hale getirmesine o kadar üzülüyorum ki, emzirmeyi bırak diyecekler diye çok korkuyorum🥺 alerji doktoruna götürmeye karar verdim en kısa sürede götüreceğim. Başına gelen sonu güzel sonuçlanan var mı? 🥺