Ayca77 merhaba 🙋🏻♀️ Benim kızım 10 aylık, biz 5.ayda başladık gece uykusuzluklarına saat başı ağlayarak kıvranarak uyanmasına ayaklarını karnına doğru çekip sıkardı kendini gunduz bir nebze daha sakindi ama gece oldum mu kabus gibiydi öyle böyle derken baktık böyle olmuyor doktor doktor gezdik yok biri dedi alerjisi var biri dedi test yapalım biri dedi alerji mamas başlayalım hepsini yaptık sonuçlar negatif hiç birsey çıkmadı üstüne gene mama denedik onu da içmedi tadı kötü diye beni emiyordu ben diyet yaptım ettim gene ilaçlar damlalar bir sürü iş güç hiçbir şekilde düzelmedi, taaaki dişi patlayana kadar iki tane alttan dişi patladı bir gün sabah ah be kızım ne derdin var çare olamadık edemedik derken bi baktım dipten incileri görünüyor 🙊 yani 10 gun olacak dişler patlayalı hemen tetagil aldım iki saatte bir veriyorum ve nerdeyse bir haftadır o kadar rahat ve sakin uyuyor ki çok şükür, meğersem çocuğun derdi dişmiş, çıkardı rahatladı, ama hiç bi doktor da demedi ki bu çocuğun diş sancısı var o yüzden yapabilir bizde garip garip onca uğraştık yorulduk üzüldük 🤷♀️ bu diş dönemi çok zorlu bir süreçmiş özellikle geceleri daha çok artıyor agrısı rabbim hepsine sağlıklı acısız sancısız dişler nasip etsin