Ayca77 bu sorunu ben yaşadım gaz sancısına ilave, kakanın mukuslu, gürültülü ve köpüklü olması, kaka ya da gaz çıkarırken ıkınma gibi şikayetlerim de vardı. Doktor kaka testi yaptı ve kaka asidik çıktı. Bu sebeple osicol marka damla verdi. Tam çözüm oldu diyemem ama epey rahatlattı bebeğimi.