Kızlar ben doğum yapalı 40 gün oldu tam
inanılmaz bir ağrıyla hastaneye gittim 6 cm kist var dediler ameliyat dediler nasıl hamileliğimde anlaşılmadı gerçekten aklım almıyor daha önce böyle bişey yaşayan var mı ?
Küçücük yavrumu bırakıp nasıl ameliyat olucam 🥺### ****###