Bonus derecesinde kıvırcık saçlıyım. Doğum yapalı da 4 ay olacak. 2-3 haftadır yok böyle bi dökülme. Yani saçım kabarık kıvırcık olmasa belki kelliğim falan görünürdü. Öbek öbek dökülüyo. Ve birde düğüm oluyo. Tamam kıvırcık saçım ama kremlerle spreylerle duştan sonra çok kolay açardım. Şimdi top halinde dalaşıyo uçları. Maskeler yaptım falan ama o dolaşmaya çözüm bulamadım. Resmen yolarak tarıyorum saçımı. Öyle olunca da aşırı dökülüyo saçlarım. Önerisi olan var mı. Ne iyi gelir dökülmeye ve dolaşmaya