durununannisi__08 iki hafradir kızımın poposundakj mantarlarla uğraşıyorum, bezini alırken nemli kalınca oluyormuş başıma gelince öğrendim. Pamukla güzelce silip pamukla iyice kuruluyorum ve doktor krem tavsiye etti onları kullanıyorum, arada da poposunu havalandırmak gerekiyormuş öyle yapıyorum ama ıslak mendili kullanmayı bıraktım