Plncnr-dnsn benim yaptığım yöntem ne kadar doğrudur bilmem ama sana bir önerim var. Benimde bebeğim 53 günlük ve aynı sorunu bende yaşadım o yüzden emzik vermek istedim başlarda tutmadı kusar gibi yaptı istemedi falan emziğin ucuna çok az miktarda 1 2 tane kadar toz şeker koydum ağzına verdim tadını aliyodu önce sonra tekrar emziği verdiğimde aliyodu emiyodu biraz böyle denedim şimdi hiç şekersiz veriyorum arada bir yine istemiyo ama biraz ağzında elimle tuttuğumda emiyo aliyo valla o emzik o kadar iyi ki uyumasına bile çok çok yardımcı oluyo