Ezgi_ela Kizlar bebeyatmazim 40 a dustu artik bedavaya verecegim nerdeyse. Isteyen varsa ezg.ela ya yazsin. Bu son baslik bi daha acmayacagim😀😀😀
Elele Ezgi_ela valla pembe membe alsam mı diyorum artık ben de her gördüğümde ah diyorum nolurdu pembe olmasaydı da alsaydım😂
Nurtupu Bi bakıyım da alıyım olmazsa sende kurtul arkadasım 😂 ama kayserideyim Kargo ne kadar tutar acep 🤔
Ezgi_ela Demetibrahim canim valla esim 40 tlye satma dedi kargo ucreti var diye 40a kadar dusmustum 🙈🙈🙈