3 aylıkken meme reddi yaşadık, sütüm yetmediğinden açlıktan meme reddi oldupunu düşünüp mama başladık ama iyice körükledi pekmez sürüp bu aya kafar anca gelebildik şimdi 6 aylık bebişim, sl gögsümde 2 aydır sağ göğsümde bir haftadır süt kesildi diyebilirim, sagım yapıyorum artık hiç emmiyo bir haftada sütüm 50 cc den 10 cc ye düştü. Ne yapayım ek gıdaya da başladık kahvaltıda agzına peynir yumurta veriyorum ev maması yapıyorum kilo almaya da basladı geceleri devam sütü ile günlerimiz geciyo bakalım, doyuyo bi şekilde ama vicdanım sızım sızım anne sütü alması konusunda birde emzirdiğşm günlerin tatlılığını unutamıyorum yine emsin istiyorum sütüm kesilmek üzere, sizce hala umut varöı sütüm artarmı emer mi, emzirme danışmanları cok pahalı geliyor üstelik benim mücadele edip başaracagım inancım kalmadı yemeden süt olmaz yiyemiyorum bebek emmeden süt olmaz emmiyor ne yapacagım