Asyaninannesi21 hiç kafanıza takmayın sağlıkliysa sorun etmeyin, biz 12 ayligiz, 8 kiloyuz, normal değil vs diyen çok, ama bebeğim sağlıklı keyfi yerinde, niye dert edeyim, insanlara bakarsanız kilolu çocuğa kilolu derler, ben susturuyorm oğlum sağlıklı ya bu bana yeter diyorum, beni görüp çocuğa bakamamissin bakmayı becerememissin diyenler mi ah ah söylesem insanların dediklerini sinır oluyor mu insan evet oluyor,etkileniyor da bazı zamanlar, ama bosverdim herkesi şu son zamanlarda,söyleyeni susturuyorm tepki veriyorum kimse bişey demiyor,sizde takmayin,sağlıklı olsun da