tosbigimmm şimdi şöyle canım. Aptamil kullanan arkadaşım vardı onun çocuğuna yaramıyordu. Ben aptamil kullandım biz sevdikte yaramıştıda ama doktorumuz aptamili önermişti. evolvia da bi dönem mama reddi yaşadık belki tadını artık beğenmiyordur die kullandık. Fakat 2. Kutumuzda ne yazikki içinden böcek çıktı. İncelemeleri için şikayette bulundum gelip baktılar sonrada dönüş yaptılar mama içinde farklı cisim bulunmuştur die. Tekrardan yeni mama gönderdiler ama kullanmadım sonra tekrar aptamil aldım zor bela alıştırdım. Bence sende bi doktora danış.