Selmaas Bebeğim 5 aylık olacak bu ay 200 gram almış iki gögsümüde emziriyorum fakat çok süt yok gibi .kaşık mama vermek istiyorum anne sütü yanında ama ne vereceğimi bilmiyorum önerebileceğiniz kaşık mama var mı
Melikeakiner Selmaas 6 aydan sonra kaşık mamalrı verilir, ek gıda yerine geçer. Formül mama vermelisiniz, aptamil bebelac gibi.
YagmurElamm Selmaas canım biz 8 aylık olacağız. Ama hippin 4 aylıkdan sonra kullanılan kaşık mamaları var ondan verebilirsin dilersen. Çorba için belki erken olabilir ben sebze çorbaları yapıyorum. Kaşık maması sıklığı da günde bi defa veriyorum yada hiç vermiyorum ben yapıyorum birşeyler onu yiyo
kiliclar [bilinmeyen] kaşık maması için erken 6 aydan sonra verebilirsiniz ama onun yerine devam sütü olabilir bende aptamil kullandım sütüm yetmediği için