momyshark1 ben hiç uyandırmıyorum, rahatsız edecek kadar yükselirse uyanıyor zaten.
Bir de ateşten bu kadar korkmaya gerek yok. Ateş vücudun savunma mekanizması. İyi çalışıyor demek.
Hatta ben 38 olana kadar bekliyorum. Sonra soyuyorum, ıslak bez koyuyorum eklem yerlerine. 15 dakika sonra ölcüyorum, düşmediyse ateş düşürücü veriyorum.