DuyguDefne07
İşte bu iyi bir haber 😍 Dil konusunda hiç sıkıntım yok, zaten İngilizce öğretmeniyim, dil öğrenmeyi çok seviyorum, kendim Almanca öğreniyorum. Sonra da Danca ya İsveççe öğrenmeyi planlıyorum hatta 🙈🙈 2.üniversite okumayı düşünüyorum örgün olarak, araştırma yapabileceğim, laboratuvarda çalışabileceğim, uygulamalı, Fizik Kimya Biyoloji alanlarından birini okuyup akademik ilerlemek istiyorım, yurtdışında da iş bulabileceğim bir meslek olmasını istiyorum çünkü özellikle. Daha çok ümitlendirdiniz beni ♥️♥️🌷
Siz yüksek lisans ya da doktora mı yaptınız?