senemmgncr
Tuzla’da devlette iki doktordan memnun kaldim ..
Merve çakmak çok ilgili bir doktor , çok ilgili davrandı her sorumu cevapladı..
Geçen günde kızım grip oldu öksürük filan hemen Tuzla devlet acile gittik kadir hoca vardı o da çok ilgiliydi antibiyotik vermedi daha küçük diye oral damla filan verdi ve bebeğim şuan antibiyotik kullanmadan kendine geldi ..