Anonimben243 Kızlar bu çocuk niye böyle sabahları birşeyi yok geceleri deli gibi ağlıyor gazını da alıyorum sanki alışlanlık haline getirmiş gibi kafayı yicem artık duyan dövüyoruz sanıcak canıma tak etti nasıl susturabilirim yardımcı olun lütfen
Almi21 Anonimben243 bizimkide öyle dediler kolik çünkü her akşam aynı saate gündüz uyuyor gece sürekli ağlıyor en son sabah sızıyor artık yani ne zaman kakasını yapıyor ondan sonra uyur gazını çıkarıyor ama bitmiyor gazıda gecemi üretiyor anlamıyorum
Anonimben243 Almi21 önceden böyle değildi son 4 günden beri huy edindi sanki 😞 susturana kadar canımız çıkıyor