1ezgiii şu an sana sarılmayı çok isterdim. Doğumdan sonra sütüm mü yok, yetmiyor mu, doymuyor mu korkusuyla ağladığım günleri henüz unutmadım. Bebeğim 80 günlük. Bir buçuk aya yakın sarılığı sürdü. İlk iki ay mama da verdim, özellikle kayınvalidemin aç bu, doymadı bu, mama içsin uyusun baskıları yüzünden kendimi hem yetersiz hissettim hem sarılığının geçmemesine kendimi suçladım. Oysa herkesin dediği gibi sütün var, yeter, yetiyordur, kendine güven, huzurlu ol, bol su iç, bol emzir bak gör. Kızım ikinci ayı dolmadan kısa bir süre önce biberonu reddetti, sadece emmeye başladı. Kayınvalidem hala mama vermek için diretiyor ama bebeğim zinhar kabul etmiyor, sadece emiyor. İlk günler o bile çok korkuttu beni, sadece emerken doymayacak gibi geldi. Oysa bebeğim bana güvenmiş emerken ben de kendime güvenmeliymişim sadece ❤️ Mama öcü değil. Doktor tavsiye ettiyse ver tabii ama emzirebildiğin kadar emzirmeye bak öncelikle. Hem bağ kurmanız açısından hem emzirdikçe sütün artacak, gör bak🥰😌