39 günlük bebeğim. Doktor kalça ultrasonuna kadar günduz 2 saatte bir ,gece 3 saatte bir emzir dedi. Ama gündüz uyumuyor ki çoğunlukla memede zaten. E aksama da yorulup sızıyoruz sonra 3 saat sonra uyandırmak zulum geliyor. Zaten dün gece uyanamamısım da 4 saat geçmiş. Gece emzirmesini esnetsem nolur biraz, gündüz çok emmesi onu telafi eder mi acaba . Sizler nasıl emziriyorsunuz